Lediga jobb Bravura i Karlshamn

Se alla lediga jobb från Bravura i Karlshamn. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Karlshamn som finns inom det yrket.

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion, utbildningstillfällen och goda utvecklingsmöjligheter.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion, utbildningstillfällen och goda utvecklingsmöjligheter.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.



Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Firstline support / supporttekniker till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.



Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Augusti
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Fälttekniker / Servicetekniker av Truckar

Ansök    Maj 7    Bravura    Truckreparatör
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Toyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Våra lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I_Site fleet management samt analys och rådgivning. Vi marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 460, varav drygt 270 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Vårt svenska huvudkontor ligger i Solna.

Arbetsuppgifter:

Rollen som fälttekniker innebär att du utför reparation, service och underhåll av främst Toyota Material Handlings produkter. Du åker på planerade serviceuppdrag samt agerar på eventuella akututryckningar. Det förekommer dessutom mycket förebyggande service/underhåll och rollen kräver såväl problemlösning, kreativitet som en teknisk förståelse. En fördel är goda kunskaper inom hydraulik och fordonsel, mekanik och förbränningsmaskiner. Därtill är det ett plus i fall du sedan tidigare redan arbetat med dieselmotorer. Uppdragen är av bred variation och innefattar såväl tekniska, mekaniska som rena programmeringsjobb med såväl avhjälpande underhåll som service. Du arbetar över ett stort kontaktnät av kunder där du agerar konsulterande i tekniska frågor, beställer reservdelar, dokumenterar och rapporterar genomfört arbete. Rollen möjliggör chansen till att bygga kundrelationer med målet att åtgärda felen genom en högkvalitativ service. Toyotas kunder förväntar sig en personlig relation till sin tekniker varav förmågan att bygga tillit och förtroende spelar en avgörande roll för att lyckas i sitt arbete som servicetekniker.

Du kommer att genomgå en gedigen introduktion för att på bästa sätt skapa förutsättningar för att snabbt komma in rollen. Inledningsvis får du även en mentor att följa ute på fältet. Företaget tillhandahåller en utrustad bil samt ger dig den utbildning du behöver.

Profil:

• Några års erfarenhet som fälttekniker, servicetekniker, underhållsmekaniker
• Erfarenhet av fordonsel och hydraulik (meriterande)
• Erfarenhet av truckreparation (meriterande)
• God svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Vi ser att personen som söker tjänsten är självständig och ansvarstagande vad gäller att planera sin dag och driva sina arbetsuppgifter framåt. Du som person ska vara initiativrik, lösningsorienterad och praktiskt lagd för att på bästa möjliga sätt kunna åtgärda ärendena. Det förekommer även mycket kundkontakt vilket innebär att du gärna har en fallenhet och förståelse för att leverera god kvalitativ service. Rollen möjliggör varierade arbetsuppgifter vilket innebär att du som person gärna är flexibel och proaktiv. Därtill ser vi gärna att du är en kreativ person som kan tänka utanför boxen. Trots att det framförallt är en självständig roll är det väldigt viktigt att trivas i ett team och värdesätta hjälpsamhet mellan kollegor.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Toyota Material Handling AB.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Karlshamn / Ronneby (Blekinge med omnejd).
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Fälttekniker, servicetekniker, tekniker, teknik, el, elektronik, truck, travers, heltid, Karlshamn, underhåll, reparation, mekaniker, underhållsmekaniker, reparatör, underhåll, rekrytering, Ronneby, Karlskrona, Sölvesborg, Olofström Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre

Fälttekniker / Servicetekniker till Toyota MHS

Ansök    Apr 2    Bravura    Maskinreparatör
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Toyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Våra lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I_Site fleet management samt analys och rådgivning. Vi marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 460, varav drygt 270 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I vår strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way vår företagskultur, våra ideal och vårt sätt att arbeta. Vårt svenska huvudkontor ligger i Solna.

Arbetsuppgifter:

Rollen som fälttekniker innebär att du utför reparation, service och underhåll av främst Toyota Material Handlings produkter. Du åker på planerade serviceuppdrag samt agerar på eventuella akututryckningar. Det förekommer dessutom mycket förebyggande service/underhåll och rollen kräver såväl problemlösning, kreativitet som en teknisk förståelse. En fördel är goda kunskaper inom hydraulik och fordons-el, mekanik och förbränningsmaskiner. Därtill är det ett plus i fall du sedan tidigare redan arbetat med dieselmotorer. Uppdragen är av bred variation och innefattar såväl tekniska, mekaniska som rena programmeringsjobb med såväl avhjälpande underhåll som service. Du arbetar över ett stort kontaktnät av kunder där du agerar konsulterande i tekniska frågor, beställer reservdelar, dokumenterar och rapporterar genomfört arbete. Rollen möjliggör chansen till att bygga kundrelationer med målet att åtgärda felen genom en högkvalitativ service. Toyotas kunder förväntar sig en personlig relation till sin tekniker varav förmågan att bygga tillit och förtroende spelar en avgörande roll för att lyckas i sitt arbete som servicetekniker.

Du kommer att genomgå en gedigen introduktion för att på bästa sätt skapa förutsättningar för att snabbt komma in rollen. Inledningsvis får du även en mentor att följa ute på fältet. Företaget tillhandahåller en utrustad bil samt ger dig den utbildning du behöver.

Profil:

• Några års erfarenhet som fälttekniker, servicetekniker, underhållsmekaniker
• Erfarenhet av fordonsel och hydraulik (meriterande)
• Erfarenhet av truckreparation (meriterande)
• God svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Vi ser att personen som söker tjänsten är självständig och ansvarstagande vad gäller att planera sin dag och driva sina arbetsuppgifter framåt. Du som person ska vara initiativrik, lösningsorienterad och praktiskt lagd för att på bästa möjliga sätt kunna åtgärda ärendena. Det förekommer även mycket kundkontakt vilket innebär att du gärna har en fal-lenhet och förståelse för att leverera god kvalitativ service. Rollen möjliggör varierade arbetsuppgifter vilket innebär att du som person gärna är flexibel och proaktiv. Därtill ser vi gärna att du är en kreativ person som kan tänka utanför boxen. Trots att det framförallt är en självständig roll är det väldigt viktigt att trivas i ett team och värdesätta hjälpsamhet mellan kollegor.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Toyota Material Handling AB.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Karlshamn / Ronneby (Blekinge med omnejd).
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Fälttekniker, servicetekniker, tekniker, teknik, el, elektronik, truck, travers, heltid, Karlshamn, underhåll, reparation, mekaniker, underhållsmekaniker, reparatör, underhåll, rekrytering, Ronneby, Karlskrona, Sölvesborg, Olofström Visa mindre

Supporttekniker / Helpdesk / 1st line till uppdrag hos CGI i Bromölla

Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmö... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

CGI Group Inc grundades 1976 och är den femte största oberoende leverantören av tjänster inom IT och affärsprocesser i världen. Med cirka 68 000 medarbetare på kontor och globala leveranscenters i Amerika, Europa och Asien erbjuder CGI en heltäckande tjänsteportfölj med avancerade konsulttjänster inom IT och affärsprocesser, systemintegration, applikationsutveckling och underhåll, drift och hantering av infrastruktur och ett brett sortiment av patenterade lösningar. Mer information om bolaget hittar du på www.cgi.com.

Arbetsuppgifter:

I rollen som firstline support/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du har därmed daglig kundkontakt och genomför bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windowsmiljö. Du ingår i ett härligt och sammansvetsat team om ungefär tjugo personer. CGI erbjuder dessutom en gedigen introduktion och utbildningstillfällen.

Profil:

• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Goda kunskaper inom Windows
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller kundservice (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

För att lyckas i den här rollen har du ett gediget intresse för data/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Vi tror att du har en god känsla för service och är kommunikativ i såväl tal som skrift. Du beskriver dig själv som en positiv lagspelare då du är prestigelös, hjälpsam och trivs i sociala sammanhang. Att lösa problem ligger dig varmt om hjärtat.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att CGI har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CGI en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Start: Omgående
Plats: Bromölla
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, nätverk, Windows, Active Directory, ITIL, Citrix, supporttekniker, helpdeskmedarbetare Visa mindre