Lediga jobb som Backofficepersonal i Karlshamn

Se lediga jobb som Backofficepersonal i Karlshamn. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Karlshamn som finns hos arbetsgivaren.

Semestervikariat AAK i Karlshamn 2025 - Administration

Ansök    Jan 21    AAK Sweden AB    Backofficepersonal
Semestervikariat AAK i Karlshamn 2025 - Administration Vill du ha ett intressant och utvecklande arbete hos oss på AAK i sommar? Vad roligt! Vi har lediga tjänster och letar efter dig som vill vara en del av ett arbetslag med fokus på initiativ, innovation, förbättringar och teamwork! Om AAK Vårt verksamhetssyfte, Making Better Happen™, beskriver vår strävan efter ständig förbättring. AAK är specialiserat på växtbaserade oljor som är värdehöjande ingredie... Visa mer
Semestervikariat AAK i Karlshamn 2025 - Administration
Vill du ha ett intressant och utvecklande arbete hos oss på AAK i sommar?
Vad roligt! Vi har lediga tjänster och letar efter dig som vill vara en del av ett arbetslag med fokus på initiativ, innovation, förbättringar och teamwork!
Om AAK
Vårt verksamhetssyfte, Making Better Happen™, beskriver vår strävan efter ständig förbättring.
AAK är specialiserat på växtbaserade oljor som är värdehöjande ingredienser i en rad populära konsumentprodukter. Vi gör dessa produkter godare, hälsosammare och mer hållbara. Med våra oljor kan produkternas sensoriska egenskaper förbättras, till exempel genom att göra konsistensen i premiumchoklad mjukare, växtbaserade burgare saftigare eller smördeg med lågt fettinnehåll frasigare. Genom att ersätta ingredienser med AAK:s växtbaserade alternativ kan våra kunder även optimera och effektivisera sin produktion. Med värdehöjande oljor och fetter hjälper vi våra kunder att lyckas bättre. AAK, med huvudkontor i Malmö, är noterat på Nasdaq-börsen i Stockholm och har strävat efter ständig förbättring i 150 år.
Vår anläggning i Karlshamn är en multifabrik. Här finns företagets alla verksamhetsområden representerade. Svenskodlad raps är en viktig råvara medan ett stort antal olika vegetabiliska fetter skeppas direkt till fabriken i Karlshamn från odlarländerna i Europa, Asien, Afrika och Amerika. Norden är en viktig hemmamarknad medan specialprodukter exporteras från Karlshamn över hela världen.
Om ditt semestervikariat
Vi erbjuder dig en möjlighet till semestervikariat på AAK i Karlshamn inom våra administrativa avdelningar som exempelvis: ekonomi och försäljning/marknad. Dina arbetsuppgifter kommer vara administrativa och innebära ett nära samarbete med kollegor, kunder, leverantörer etc. Du kommer tillsammans med erfarna kollegor ta del av hur det är att arbeta på AAK.
Vem är du?
Vi söker dig som har fyllt 18 år, med godkända betyg från gymnasiet, du har goda kunskaper i svenska och för en del tjänster är även kunskaper i engelska ett krav. För att lyckas med ditt sommarjobb hos är du bra på att ta egna initiativ, har förmåga att prioritera och är noggrann. Du gillar att arbeta både självständigt och i team. Som person tar du stort ansvar för vad du presterar.
Semestervikariaten pågår helt eller delvis under perioden juni till augusti. Tillträde sker enligt överenskommelse och arbetstidsformen är dagtid.
Kontakt och ansökan
Välkommen att ansöka med CV samt ett personligt brev. Din ansökan vill vi ha så snart som möjligt dock senast 31 mars 2025. Urval sker löpande vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta [email protected]
Vi har gjort vårt val av kanaler för denna rekrytering och undanber oss vänligen att kontaktas av säljare, rekryteringsbyråer eller bemanningsföretag. Visa mindre

Kundstöd till Sparbanken i Karlshamn/Olofström

Vi söker dig som trivs med administration, är serviceinriktad och har ett intresse av företagsaffären. Söker du en arbetsplats med bra personalkultur som genomsyras av öppenhet och respekt - kan detta vara rätt för just dig! Vi arbetar med löpande urval, därför ser jag gärna din ansökan redan idag. OM TJÄNSTEN Som kundstöd arbetar du nära de andra kundansvariga där ni tillsammans utvecklar kundens affärer med banken. Du erbjuds en arbetsplats med bra per... Visa mer
Vi söker dig som trivs med administration, är serviceinriktad och har ett intresse av företagsaffären. Söker du en arbetsplats med bra personalkultur som genomsyras av öppenhet och respekt - kan detta vara rätt för just dig! Vi arbetar med löpande urval, därför ser jag gärna din ansökan redan idag.

OM TJÄNSTEN
Som kundstöd arbetar du nära de andra kundansvariga där ni tillsammans utvecklar kundens affärer med banken. Du erbjuds en arbetsplats med bra personalkultur som genomsyras av en öppenhet och respekt, där man bryr sig om sina anställda och kunder. Nedan kan du läsa vad Kim och Maja säger om deras upplevelse!

"Kollegorna gör hela jobbet. Vi har en bra mix av kön och ålder. Vi har en öppenhet och en respekt som är något alldeles extra. Vi stöttar varandra och lyfter varandra oavsett. När jag kommer till jobbet möts jag av en familjär känsla. Banken är min andra familj. Det är alltid roligt att gå till jobbet och jag har trivts varje dag sedan jag först började" - Kim, back office. Läs mer här!

"En arbetsplats som bryr sig om sina anställda och kunder" - Maja, teamledare. Läs mer här!

Du har även en dedikerad konsultchef som också agerar som din karriärspartner. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Du bidrar till Företagsrådgivarnas, teamets och kontorets mål genom att ha vardagskontakten med kunderna, ta fram säljunderlag och sköta säljadministrationen. Du är drivande i utvecklingen av kundens affärer genom att identifiera kundens behov inom deras användning av betala-produkter, samt att säkerställa god kundkännedom.

VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och/eller administration samt erfarenhet inom bank.

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten som motiveras i din ansökan. Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid (38,5 timmar/veckan)
* Placering: Karlshamn eller Olofström
* Tider: 08-16.30, med möjlighet till viss flexibilitet
* Om uppdraget: Konsultuppdrag på ett år, med goda möjligheter till överrekrytering. Avtal skrivs initialt på sex månader


För denna tjänst krävs följande:

Ett utdrag ur belastningsregistret. Blir din ansökan aktuell kommer vi uppmana dig att fylla i den blankett som du finner här och skicka till [email protected] eller med post till Rikspolisstyrelsen, Box 757, 981 27 Kiruna. Öppna inte detta kuvert. Detta öppnar vi i samband med ett erbjudande.

En kreditupplysning, genomförs i samband med ett erbjudande.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sparbanken i Karlshamn har bidragit till lokal utveckling och nytta i över 190 år. Vi är marknadsledande i vårt verksamhetsområde som är Karlshamns och Olofströms kommuner och skall vara den självklara finansiella partnern för privatpersoner, företag, kommun och föreningar. Vinsten går inte till aktieägare utan stannar kvar i bygden och bidrar till att utveckla bland annat föreningsliv, näringsliv och kultur. Banken har ett starkt lokalt kontorsnät och ett komplett utbud av finansiella tjänster och produkter och erbjuder våra kunder personlig bankservice av hög kvalitet. Idag har banken över 100 anställda. Läs mer om Sparbanken i Karlshamn och vad deras medarbetare tycker här!

För mig är det viktigt med glädje i arbetet, och hos mig jobbar du med ett stort mått av frihet under ansvar inom givna ramar. Varmt välkommen till din framtida chef Björn Flod! Visa mindre

Monitor specialist sökes till Allbox i Bräkne-Hoby

Ansök    Aug 3    Experis AB    Backofficepersonal
Har du hög kommunikativ kompetens och trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer höga krav på dig där du får ta stort egenansvar? Har du en hög kompetens inom affärssystemet Monitor och ser vilka möjligheter systemet kan göra för ett företag? Då kan du vara helt rätt för rollen som Kundtjänst-medarbetare hos Allbox i Bräkne-Hoby. Det här jobbet är helt rätt för dig som vill bredda din erfarenhet och få chansen att utveckla kundrelationer. Vänta inte... Visa mer
Har du hög kommunikativ kompetens och trivs du i en roll där arbetsuppgifterna ställer höga krav på dig där du får ta stort egenansvar? Har du en hög kompetens inom affärssystemet Monitor och ser vilka möjligheter systemet kan göra för ett företag?

Då kan du vara helt rätt för rollen som Kundtjänst-medarbetare hos Allbox i Bräkne-Hoby. Det här jobbet är helt rätt för dig som vill bredda din erfarenhet och få chansen att utveckla kundrelationer. Vänta inte med din ansökan!

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kommunikativ ordningsam och driven person som önskar jobba med kundkommunikation/relationer och orderhantering, i princip ansvara för stora delar av vår försäljningsprocess.

Arbetsuppgifterna består av ordermottagning, orderregisterring samt att agera som kundkontakt mellan tillverkning och kund.
Ordermottagningsdelen består ungefär till 50% resterande 50% jobbar du med kundkommunikation och övriga administrativa uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:
Orderregisterring
Leveransplanering
Kundkommunikation
Fakturering
Offert hantering
Administration av artikel och prislistor
Registrering av leverantörsfakturor
Uppföljning och statistikframtagning

Orderprocessen
Ta emot, handlägga, bekräfta, planera, effektuera, fakturera, arkivera och följa upp kundorder för godkända kunder och produkter.
Orderhantering sker via EDI, mail eller telefon.

Vem är du?
Du får möjligheten att utvecklas i denna nyckelroll, så vi söker dig som är på väg upp i karriären och som kommer in med nya idéer för en effektivare kund och orderavdelning. Du har ett resultatinriktat förhållningssätt, hög simultanförmåga och är en riktigt god kommunikatör.
Som person är du någon som inte ger upp och ditt hjärta bultar lite extra hårt för kundkommunikation, ordning och reda.
Du har en hög systemförståelse, behärskar Monitor och Office-paketet till fullo.
Du har hög professionell nivå i både svenska och engelska språken.

Kontaktperson
Ansök direkt via www.jeffersonwells.se med cv och personligt brev. Vid frågor om rollen kontakta rekryteringskonsult Carina Berg på Jefferson Wells, Tel 0455 302773
Välkommen med din ansökan, urval kommer ske löpande

Om Allbox& BHB
Allbox & BHB är en del av KRP-koncernen som består av 6 bolag med 120 anställda på 7 orter i Skåne och Blekinge.
Vi är en växande koncern som omsätter drygt 300 mkr om året varav Allbox står för 150 mkr. På Allbox jobbar 55 anställda med att tillverka trä- och plywoodemballage. I koncernen tillhandahåller vi både nyproducerat och begagnat emballage. Befattningen är placerad i Bräkne-Hoby. Tillsättningen sker snarast. Visa mindre

Ordermottagare till Karlshamn

Ansök    Feb 23    Manpower AB    Backofficepersonal
Vi är mitt i energiomställningen där samhället ställer om till miljövänligare energi. E.ON är en viktig del i denna omställning och hos oss är du med och skapar framtiden! Vi utvecklar ständigt våra kundrelationer, våra erbjudanden och inte minst att vi driver samhället mot mer miljövänlig energianvändning. Har du en bakgrund inom energibranschen och vill ta klivet mot nya utmaningar? Just nu behöver E.ON förstärka sitt team med en erfaren Ordermottagar... Visa mer
Vi är mitt i energiomställningen där samhället ställer om till miljövänligare energi. E.ON är en viktig del i denna omställning och hos oss är du med och skapar framtiden! Vi utvecklar ständigt våra kundrelationer, våra erbjudanden och inte minst att vi driver samhället mot mer miljövänlig energianvändning.

Har du en bakgrund inom energibranschen och vill ta klivet mot nya utmaningar? Just nu behöver E.ON förstärka sitt team med en erfaren Ordermottagare under en tidsbegränsad period och vi på Manpower söker därför dig som lockas av denna möjlighet. Läs mer om uppdraget nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader men för rätt person finns möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos E.ON.

Att arbeta som Ordermottagare

I den här rollen kommer du att arbeta med ordermottagning, administration och orderbeställning. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att besvara inkommande samtal och e-postmeddelanden, ha kontakt med såväl kunder, kollegor och leverantörer och ansvara för hantering och administration av ärenden. Du kommer att arbeta på ett internationellt, välkänt och spännande företag i Karlshamn alternativt Jönköping som är verksamt inom energibranschen.

Mer specifikt kommer du att

* administrera ordrar
* rapportera och hantera avvikelser
* sköta kontakt mer leverantörer
* ha kundkontakt.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med ordermottagning, administration och orderbeställning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och kundsupport.

Vi söker dig som

* har fullständig gymnasieutbildning
* har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* har god systemvana.

Det är även meriterande för tjänsten om du

* har erfarenhet av arbete i affärssystem
* har erfarenhet av orderhantering.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Oscarsson via e-post: [email protected]. Sök tjänsten senast den 2022-03-16.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Är du ingenjörsstudent och vill arbeta extra?

Ansök    Apr 12    Empleo Växjö AB    Backofficepersonal
Till ett av våra kundföretag i Tingsryd söker vi en ingenjörsstudent som vill och kan arbeta extra ca 10h i veckan, med möjlighet att styra ditt arbetsupplägg själv efter en liten inskolning på plats i Tingsryd! Tjänsten har uppstart omgående och behovet finns fram t.om veckas 27. Chans till förlängning finns för rätt person. Uppdraget innebär främst: Sammanställning av konstruktionsdokument Gå igenom ritningsmaterial, byta dokumentation och datum Föra... Visa mer
Till ett av våra kundföretag i Tingsryd söker vi en ingenjörsstudent som vill och kan arbeta extra ca 10h i veckan, med möjlighet att styra ditt arbetsupplägg själv efter en liten inskolning på plats i Tingsryd!

Tjänsten har uppstart omgående och behovet finns fram t.om veckas 27. Chans till förlängning finns för rätt person.

Uppdraget innebär främst: Sammanställning av konstruktionsdokument
Gå igenom ritningsmaterial, byta dokumentation och datum
Föra dokumentation i fysiska och digitala pärmar
Arbete i Autcad
Tjänsten är lämpad för dig som studerar och som vill arbeta extra med relevanta arbetsuppgifter för din utbildning och erfarenhet. Uppdraget är flexibelt och passar bäst för dig som har möjlighet att arbeta minst en till två dagar per vecka.

Din profil
Vi söker dig som studerar på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på samma procent. Är du studerande ser vi gärna att du utbildar dig inom el, mek eller elektronik och har minst ett år kvar av dina studier. I botten tror vi att du har någon form av praktisk erfarenhet, gärna inom industri och produktion. Du har en god förståelse för produktion och har ett genuint intresse för teknik.

Som person är du öppensinnad, nyfiken och engagerad. Du ställer dig positiv till nya arbetsuppgifter och trivs i en teknikorienterad miljö. Vidare bör du även vara noggrann, självständig, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad.
Du talar och skriver flytande svenska och engelska samt har du goda IT-kunskaper.  
Vår kund behöver löpande hjälp ca. två dagar per vecka och kan på sikt komma att behöva förstärka sitt team med ytterligare en kollega. Just nu varar uppdraget fram till vecka 27.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Uppstart: Snarast eller enligt överenskommelse.  

Ort/Placering: Tingsryd/distans
Omfattning: Deltid, dagtid.
Lön: Timlön Visa mindre

Semestervikarie till Skeppningen

Södra Cell Mörrum söker en semestervikarie till Skeppningen. Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att arbeta med produktions-, lager- och leveransplanering för både papper- och dissolvingmassor. Du kommer arbeta med kvalité och klassning av våra produkter samt hantera fakturor kopplade till leveranserna. Arbetet sker i nära samarbete med produktionsorganisation och utlastning på Mörrum men även Södra centralt och marknadsavdelningen. Vi söker dig ... Visa mer
Södra Cell Mörrum söker en semestervikarie till Skeppningen.

Arbetsuppgifter

I arbetsuppgifterna ingår att arbeta med produktions-, lager- och leveransplanering för både papper- och dissolvingmassor. Du kommer arbeta med kvalité och klassning av våra produkter samt hantera fakturor kopplade till leveranserna.

Arbetet sker i nära samarbete med produktionsorganisation och utlastning på Mörrum men även Södra centralt och marknadsavdelningen.

Vi söker dig som är intresserad av logistik och planering och genomför utbildning med denna inriktning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Office.

Som person ska du vara utåtriktad, ansvarstagande, drivande samt ha förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp.

Allmänt

Tjänsten är semestervikariat under perioden juni till augusti. Arbetstiden är dagtid. Du måste ha fyllt 18 år, senast anställningsdagen. Placeringsort är Mörrum.

Södra strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en organisatorisk styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vill du få en inblick i hur det är att jobba hos oss? Följ oss i så fall på sociala medier, du hittar oss på Instagram @SodraiMorrum.

Hoppas vi ses i sommar!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen för avdelningen Påhl Karlströmer, Driftteknisk chef. Vill du veta mer om rekryteringsprocessen går det bra att kontakta HR-partner Anna Karin Nilsson. Fackliga företrädare är Gert Svensson, Unionen och Ann Öhlin, Sveriges Ingenjörer. Samtliga nås på telefon 0454-550 00.

Vi tar inte emot ansökningar via brev eller e-post.

Välkommen med din ansökan via länken nedan senast 2022-02-20 Visa mindre

Vi söker medarbetare till SEB i Karlskrona & Karlshamn

Ansök    Dec 10    Adecco Sweden AB    Backofficepersonal
Vi söker extrapersonal till vår kund SEB i Karlskrona & Karlshamn. Är du student, vill jobba deltid, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch? Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag! Om jobbet Du kommer att ingå i ett trevligt och kunnigt team och arbeta på olika bankkontor i Blekinge. I din roll så är du ansiktet utåt och den som först möter kunden. Du strävar efter att ge dina kunder en service utöver det vanliga och fö... Visa mer
Vi söker extrapersonal till vår kund SEB i Karlskrona & Karlshamn. Är du student, vill jobba deltid, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch?
Då har vi jobbet för dig, ansök redan idag!

Om jobbet
Du kommer att ingå i ett trevligt och kunnigt team och arbeta på olika bankkontor i Blekinge. I din roll så är du ansiktet utåt och den som först möter kunden. Du strävar efter att ge dina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du gilla människor och brinna för service.

Som medarbetare i SEB kommer du att:
• möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
• guida och utbilda i olika digitala tjänster
• vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom företaget

Om dig
Du trivs med att arbeta i högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder både spontant och i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Vidare är du affärsinriktad, lösningsfokuserad och har en vilja att stötta upp kollegor i teamet. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.
Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt så är det meriterande.

För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är flexibel, duktig på planering och goda kunskaper i svenska och engelska.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om anställningen hos Adecco
Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning i Adecco.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Åsa Davidsson via [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Leveranskoordinator, Dahla Gardin

Leveranskoordinator till Dahla Gardin, Karlshamn Gillar du en omväxlande vardag där du med stort eget ansvar hanterar kundprojekt från order till slutleverans? Vi välkomnar dig till en ny utmaning på ett växande familjeföretag som genomsyras av kvalité och kompetens! DINA ARBETSUPPGIFTER I din roll som leveranskoordinator har du ett övergripande ansvar för leverans- och produktionsplanering i de olika inredningsprojekten. Du hanterar hela kedjan från... Visa mer
Leveranskoordinator till Dahla Gardin, Karlshamn

Gillar du en omväxlande vardag där du med stort eget ansvar hanterar kundprojekt från order till slutleverans? Vi välkomnar dig till en ny utmaning på ett växande familjeföretag som genomsyras av kvalité och kompetens!

DINA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som leveranskoordinator har du ett övergripande ansvar för leverans- och produktionsplanering i de olika inredningsprojekten. Du hanterar hela kedjan från ordererkännande till utleverans i rätt tid. Däremellan hanterar du beställningar av de tyger som är aktuella i projektet, planerar in när det ska sys, du tar emot inleveranserna samt säkerställer att tyger för kommande veckas projekt är förberedda för syeriet. Du planerar även in uppsättning och montage hos kunden. Din roll kommer innebära mycket externa kontakter i form av kunder och leverantörer.

DIN PROFIL

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administrativt arbete - gärna i en miljö som präglas av flexibilitet och många bollar i luften. Du hanterar dator och system på ett effektivt vis. Här kommer du arbeta med Mac i webbaserade order- och projektsystem.

Det är troligen inte vad du gjort innan som främst kommer skapa framgång här utan det är din personlighet och dina egenskaper. Vi söker dig som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och som trivs i en självständig roll där din noggrannhet och struktur är viktig. Du är initiativtagande, driven och beslutsam. Du är utåtriktad och relationsskapande och trivs i en roll där du, främst per telefon, har mycket kundkontakt. Du bidrar till ett gott arbetsklimat på ett växande familjeföretag som värnar om kvalitet i alla led.

ANSÖKAN

Vi hoppas att ovan väcker ditt intresse. I denna rekrytering samarbetar Dahla med Maxkompetens. Vi kommer arbeta med ett löpande urval så skicka oss din ansökan snarast, dock med sista ansökningsdag är 25 nov 2020 och din ansökan tar vi emot på www.maxkompetens.se. Har du frågor kontakta gärna rekryteringskonsult Therese Hulte på 044-781 44 80,

MER OM DAHLA GARDIN

Dahla Gardin & Mattor AB är ett familjeföretag som sedan mitten av 1950-talet arbetar med inredning för kontor, hotell och offentliga miljöer. På Dahla är man proffs på fönstermiljöer och samarbetar i projekt med både arkitekter och professionella inredare. I utställningen i Karlshamn finns ca 1500 tygprover från Europas ledande tillverkare. Dahla erbjuder en förstklassig helhetslösning och tar hand om allt från tillskärning och sömnad till pressning, montering och Service. Läs gärna mer på www.dahla.se Visa mindre